måndag, november 28, 2011

Get up, stand up from the couch fat kid!!

Hela världen har vart lite off ett tag. Tror detta med operationen fick mig lite ur balans från vardagen. Sen jag började jobba igen 1a november har jag känt mig så trött och hängig och inte kommit tillbaka in i min gamla spår. Känns som att jag har en förkylning i kroppen som inte vill bryta ut. Fastän jag hade feber ett par dagar förra veckan. 
Men nu har jag bestämt mig för att köra hard core fram till jul;
Tillbaka till gymmet minst 4 dagar i veckan. 
Inget mer socker (läs choklad) (( Fastän jag hade gått ner 3 kg på att leva på soffan med munnen full med choklad, handen i chipspåsen och glasskeden i den andra i en månad)) 
Och mer frukt/grönt - mindre kolhydrater. 


Ikväll blir det yoga pass och sen hem till min hårt arbetande man! 

1 kommentar: