torsdag, november 25, 2010

Here - We - Go!

Nu äntligen har jag fått tummen ur idag och fixat en ny blogg. Vart så sugen på det i en månad nu för det bara kryper i fingrarna på mig. Jag behöver få skriva ner mina funderingar annars svämmar tanke centrum där uppe över tillslut. 
Jag jobbar lite på designen nu. Designat ihop ett jätte snyggt sidhuvud i InDesign, som jag ändrat till PDF.Men  tyvärr är ju vissa så jävla otekniska så det kan nog ta ett tag innan jag får pli på det här. Tydligen är det fel filformat och jag vet inte hur jag ska göra nu.Tålamod är det som gäller.


Nu börjar ju klockan bli mycket och av någon anledning är jag trött. Fastän jag sov till 11 och sen hade siesta mellan 15:30 och 17. Vart nog träningspasset som gjorde sitt. 3 km snabb löpning med intervaller på slutet och sen 20 min body pump kändes mer än väntat. 


Imorgon är det ny dag, nya äventyr och mer bloggning!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar