fredag, mars 11, 2011

Äntligen Jobb!!!! :D

På tisdag äntligen, äntligen skall jag börja jobba!!! Jag är så sugen!!
Jobbet är i Calafell, en liten stad vid kusten söder om BCN. Jag ska åka tåg varje dag från Sants Estación som ligger 5 min hemifrån. Tågresan tar 1 timma. 

Det är ett svenskt företag som jobbar med att rekrytera läkare, kirurger och tandläkare från hela Europa till Sverige i uppdrag av landsting. Så läkarna och deras partner får svenska utbildning osv under dagarna och mitt jobb blir att ta hand om deras barn och även lära dem svenska. Jag ska jobba i småbarns gruppen, 1-3 år. 
Jag tror verkligen att det kan bli jätte roligt och jag ser jätte mycket fram emot att få börja jobba!
Man kan ju alltid gå ner till stranden sen 1 timma efter jobbet och gotta sig lite....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar