tisdag, mars 15, 2011

Första jobbdagen

Jag vaknade klockan 6:15 i morse. Vilket jag kommer att få göra varje morgon från och med nu. Det var inte så farligt som det låter. 
Jag sprang till stationen 06:50 i ösregn. Det riktigt vräkte ner och blåste från ALLA håll.
Tåget tar 50 min så jag satt och löste Sudoku och åt min äggmacka. 
Hotellet där jag ska jobba ligger 3 min från tågstationen i Calafell. Lokalerna och allt var jätte fint och alla var super trevliga. Första intrycket är positivt och jag tror att jag kommer att trivas. 
Barnen träffar vi först imorgon så idag har vi plockat och sorterat och förberett inför allt. 
Sen gick vi ut och åt lunch med lärarna för dom vuxna och dem som jobbar med organisationen. Vi åt på en indisk restaurang.
Nu är jag lite trött och seg men inte så farligt som jag trodde att jag skulle vara. Imorgon blir det nya tag med introduktions dag med barnen och föräldrarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar