lördag, april 09, 2011

Sommar! Sommar och sol!

Nu va det vääldigt längesedan som jag skrev något. Har bara inte funnit tid eller ork.
Nu jobbar jag för fullt i Calafell. Så oftast är jag hemma mellan 15:45 - 17. På måndagar och onsdagar är det katalanska och på tisdagar och torsdagar försöker jag ha lite fritid eller springa ärenden. 
Så nu när helgen kommer är jag ofta ganska död. 


Igår gick vi ut på kvällen och tog några tapas på en uteservering. Vilka goingar! Helt klart ett nytt favoo place för tapas! Men efter 1 öl började jag bli ultra seg och efter en halv till somnade jag nästan på bordet. Så det blev sängen typ klockan 23.
Men tänk att jag kunde sitta ute i bara en klänning och strumpebyxor fram till halv 11 på kvällen! Nu är sommaren här!! 

1 kommentar:

  1. å va härligt! vi har inte sommar, men våren är här med 15-19 grader!

    SvaraRadera