torsdag, maj 12, 2011

Jaume, jag och tre nakna främlingar....

I måndags kom Jaume och hälsade på mig i Calafell efter jobbet. Vi tog en fika vid stranden och tittade på alla pensionärer som gick förbi. 
Sen tog vi bilen till Sitges. Jag har sett från tåget massa små stränder som jag velat besöka men man måste gå längs kusten på bergen. 
Stränderna där är kända nudist stränder, speciellt för homosexuella. 
Men jag tänkte att en måndag eftermiddag som vart lite mulen så kan det inte va så mycket folk. 
Tur som det var klarnade det upp och landskapet vart helt underbart!

Tillslut bestämde vi oss för en liten strand. Vattnet var perfekt temperatur och jag ville inte lämna min fina sten som jag hittade där jag kunde sitta och låta vågorna svalka.

Så vi hade en mysig eftermiddag på stranden, Jaume, jag och tre andra nakna snubbar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar