måndag, maj 14, 2012

Bike Life!

I helgen har det vart riktigt sommar varmt!
Så igår tog jag och gjorde en låååång cykeltur runt hela stan. Blev totalt 22 km på 4 timmar och som resultat skavsår på rumpan ( vad heter det där "vecket" som blir mellan skinkorna och låren?)  och riktigt brända armar med en göör snygg T-shirt rand. 
Hade ju helt glömt av att solen är stark och sen va det inte tänkt att jag skulle vara ute så länge så smörjade bara fejjan och bröstet. 
Så först cyklade jag ner till Pl. Catalunya som ännu en gång förvandlats till ett tält läger för att fira årsdagen av de stora demonstrationerna från förra året. 
Sen cyklade jag Las Ramblas ner och vidare till La Barceloneta. Men det va så sju i satans mycket folk så jag bara fortsatte och fortsatte längs kusten. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar