onsdag, februari 09, 2011

Hemmafru nr. 1!

Nu e vi ute i Esparraguera  igen. Antligen har vi fàtt tillgàng till tràdlost internet! Nu har jag Jaumes dator, darfor bristen pà svenska vokaler. 

Jaume ar i garaget och meckar med bilen och jag slappar efter att ha varit en duktig hemmafru. 
Det blev min nya favorit ratt strekt potatis och kokartkocka (¿vet inte hur det stavas?) med vitlok och chorizo och ost fyllda schnitzlar for Jaume och stekta kotletter i vitlok/persilja for mig. Maste ju tanka pà osten.

Sen blev det kladdkaka och kaffe for att fira att Jaume klarade alla sina amnen pà universitetet forsta terminen! Dukig pojke!
Nu ska jag snart ta en promenad innan solen gàr ner. Sen blir det nog lite pilates ocksà!

Utsikt fràn min vanliga promenad runda. Love It!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar