onsdag, februari 02, 2011

USCH, Vad dålig jag är!!!

Nu har jag inte bloggat på en och en halv månad. Fy skäms på mig.
Det har legat där i bakhuvudet och gnagt att jag ska blogga men det har riktigt inte blivit av. Jag är inte sån riktigt som bloggar massa bara för att blogga. 
Har haft lite fullt upp sen vi kom tillbaka från Sverige och Bryssel. Vi har dessutom varit väldigt mycket i Esparraguera och där har vi inte internet.
Men nu ska jag börja skriva lite igen, hoppas att jag ska känna mig lite mer inspirerad. 

Lite uppdatering: 

  • Jag har fortfarande inget jobb. Men nu har jag börjat söka väldigt mycket på Internet så det är bara att hålla tummarna.
  • Jag har börjat kolla på "Katalanska för invandrare" klasser för att ha något att göra och jag tror att det är en fördel också om jag ska hitta jobb. Men det var väldigt upp bokat så vi får se när jag kan börja. 
  • Träningen går åt h-vete. Vrickade foten som fan förra veckan och vred då även till knät som nu gör ont hela tiden. Har även börjat få ont i benhinnorna. Tror det kan vara ihop kopplat med knähelvetet. Så vi får se om det blir bikini eller burka på stranden i år.

 Lite bilder från Bryssel



1 kommentar:

  1. Kul att du är igång med din blogg igen! kanske lite färre svärord?!kram mamma

    SvaraRadera