onsdag, december 01, 2010

A Gentleman took my hand

Igår var jag på konsert med Gentleman. O fy fan va bra det va! Vi kom till Razzmatazz tidigt så när dom öppnade vid 8 kunde vi gå in och ställa oss längst fram.
Första bandet var en rap-duo från Chile, inte så bra för det är inte riktigt min typ av musik.
Sen var det en jätte söt kille med blonda långa dreads som heter Jahcoustix som körde riktigt skön svängig reggae bara med en gitarr.
Därefter kom Chris Martin från Jamaica som riktigt värmde upp publiken. Det va så sjukt mycket folk!!
Sen när Gentleman gick på scen blev alla helt galna. Jag kände hur lyckan bara steg inom mig det va så sjukt mäktigt att jag saknar ord.
Konserten i sig var i lite mer än två timmar. Vi dansade och sjöng oss hesa och genomsvettiga!
Det bästa var att Gentleman höll min hand och kollade mig in i ögonen under en refräng!! Jag trodde jag skulle smälta!! Får gåshud bara jag tänker på det. 
När jag kom hem var jag så lycklig och så trött. 
Han spelade alla låtar som jag älskar som Superior, Can't hold us down, Send a prayer med mera. Och bandet som spelade var också helt fantastiskt.
Tror detta var bästa konserten 2010!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar