måndag, december 06, 2010

Inga mera kina pinnar för mig!

I torsdags åkte jag och Jaume ut till Esparraguera där hans föräldrar och morföräldrar bor. Det ligger 45 km väster om Barcelona. 
Vi kom hem igår efter att ha haft en stor lunch med hela Jaumes familj för att hans moster och hennes man firade 25-årig bröllopsdag. Vi åt kina mat på en restaurang och det va sista gången jag tänker äta kina mat, aldrig mer!!
Förra gången jag åt det var på Jaumes 25 årsdag och vi båda blev fruktansvärt matförgiftade och låg helt utdöda i två dagar. Och i lördags igen fick jag jätte ont i magen efteråt och mådde jätte illa. Det var sista gången! Och egentligen är det inte så jävla gott. Tacka vet jag tapas! 
Efter ett tag gick jag ner till vår vanliga bar för att kolla Barcas match mot Osasuna. Efter ett par öl var magontet borta och vi stannade kvar i baren till klockan 3 på morgonen och kastade dart, spelade football in och hade roligt. 
Idag har bara varit en segis dag i soffan och sen lagade jag nacho tallrik till middag. 

Imorgon när jag orkat ladda upp bilderna så jag berätta om vårt cykel äventyr i fredags! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar