måndag, december 13, 2010

Uppvärmning för Sverige!

I lördags åkte jag + 16 andra kompisar till en stad som heter Cervera som ligger 80 minuter syd-väst om Barcelona. Jaumes brors band Mala Mezcla hade sin första spelning där. Lokalen som dom spelade i var som en grotta som gick in under det stora torget och stadshuset. Ända problemet vart att det var ingen ventilation och med en publik där 85 % röker så blir det ett helvete. 
Och utomhus vart det inte bättre, det var minus 2-3 grader! Shit vad jag frös! Jag kommer ju avlida när jag kommer till Sverige. Jag är inte van vid kyla längre haha. Tur att ölen värmde magen lite i alla fall. 
Nu är det ju bara en vecka kvar och jag börjar få resfeber! Ska bli riktigt kul att åka hem till en vit jul! 

Mala Mezcla in action! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar